Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Rättegång i sikte

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =(

Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har.

Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader vi haft och det är några stycken.

Bara att hålla tummarna nu att det går som det ska och att den här resan får ett bra slut,framförallt så hoppas jag att det blir ett bra slut för finaste Kaska,det är hon värd!

Känns både jobbigt och skönt att det närmar sig ett avgörande..

Önskar att hon kunde få bli bra igen,hade inte tvekat en sekund på att behålla henne då för otroligare,snällare häst finns verkligen inte.

Min vackra flicka med de snälla ögonen....kommer sakna henne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Av Gabriell - 31 januari 2010 12:44

Japp idag ska jag extraknäcka som färdstjänst åt min handikappade Man som inte kan köra bil. Blir ett jäkla rännande några timmar,sen åker vi till svärfar som fyller år idag,hipp hipp hurra för honom! Min förkylning ville iaf inte lyssna på mej f...

Skapa flashcards