Alla inlägg under augusti 2009

Av Gabriell - 5 augusti 2009 23:38

Jaha då var det natt igen,var fan tar timmarna vägen?

Har miljoner saker att göra men vips så är klockan natt och har inte hunnit med en fjärdedel,suck.

Ikväll har jag och frun iaf varit på bingo,det gick ju strålande eller inte!Var trevligt iaf men har aldrig annat i hennes sällskap =P

Sista semesterveckan är det oxå men har mjukstart nästa vecka vilket innebär jobb bara onsdag och söndag,eller snarare bara söndag.Onsdagarna är ju alltid hönsgårdstid,längtar inte direkt men kanske kan köra med öronproppar.Begriper inte att vuxna människor inte ska kunna ha ett vanligt möte utan en massa tjatter och slöseri av tid....

Nej nu ska jag bädda rent i sängen som jag påbörjade för ett tag sedan sen börja läsa en bok som jag lånade av frun.

Natti


Av Gabriell - 5 augusti 2009 15:12

Det finns 4 Män i vår värld som jag fullkommligt dregglar och får allt annat än anständiga drömmar då jag ser.

Dessa Män är så otroligt läckra att jorden stannar till en kort sekund bara dom visar sig.

I brist på vettig semestersysselsättning(jag håller på undika att städa)så tänkte jag bjuda omvärlden på lite vackra bilder att titta på,dessa kan få molnen på himlen att skingras en stund.

Varsågoda,jag ger er solsken ;)

                                                  
                

                                                  
                     

                                                  
                   

                                                  
       

Av Gabriell - 3 augusti 2009 10:23

Vem har tid med bloggar då det är sommar.semester och ett enda stort party?

Tänkte uppdatera lite till världens stora förtjusning!

Kommer inte skriva en massa tugg om hur hela min sommar varit för det orkar jag inte lägga energi på...

Däremot kom jag tillbaka hem inatt efter en vecka i El stockholmo,nice var det.

Har gått och gått och gått...

Varit på Grönan med trollungen,sambo och även två arbetskompisar som dök upp,mucho trevligt var det!

Hälsade även på en vän som jag saknat nåt enormt,var så underbart att se henne igen..

Lördagen var vi och kollade pride paraden,fullkomligt älskar den!

Glädjen,färgerna,stämningen!Helt enormt.

Bjuder på en bild därifrån.


Nu ska jag göra mej iordning för en fika på byn med min underbara fru som jag saknat ;)

I`ll be back!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards