Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Möten,möten och existensen av dumskallar!

Av Gabriell - 26 januari 2010 22:38

Hemma igen efter en kväll på jobbet,fick en hel del gjort av den hög av uppgifter jag har.

Imorgon börjar jag 9 för den sedvanliga hönsgårdsträffen,suck...efter den utredningsmöte och efter det två andra möten både 14.30 och 15.30..en väldigt mötesfull dag.

Hatar då jag har tusen saker inplanerade!

Sen är jag iaf ledig tors-sönd om det inte blir ett kortare mötesinhopp i helgen oxå,detta får jag veta på torsdag.

Har sjukt mycket jobb att göra just nu och det känns som om jag skulle behöva fler timmar på dygnet och fler dagar i veckan...samtidigt så gör jag det jag älskar så mycket =)

Tyvär har jag lite svårt att säga nej och delegera vidare men är sån jag är..


Ser fram emot kvällen imorgon då jag får besök av Anna så vi kan fortsätta vår väg mot guldmynten.

Föresten Anna...jag har en suprise till dej ;)


Nej nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa Kleopatra och mysa lite med min trollunge.

Natti natti vänner =)


Ångrade mej!

Med tanke på mitt inlägg och dumskallen tidigare idag så bara måste jag lägga in ett fint citat som jag nyss fick sänt till mej från ovan =P


"Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor.Snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dom av misstag"

Haha så klockrent! Med de kloka orden önskar jag er en god natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards