Alla inlägg under november 2009

Av Gabriell - 10 november 2009 10:01

  

Har visst glömt bort att blogga et bra tag ser jag..hmm fy skäms på mejTungan ute

Annars flyter livet på ganska bra just nu inga direkta fångstgropar som jag faller ner i,bara små gupp i vägen som inte stör speciellt mycket alls.

Just nu väntar jag bara på att snön ska komma så det blir lite mer ljus och mindre gegga,just djur och gegga och världens värsta tänkbara kombination.A var här i lördags för att fota hästarna i hagen,hon fotade och jag halkade runt i sörjan med ett longerspö för att försöka få dom att röra sig lite,mitt i allt det så kommer min långhåriga odåga till schäfer farande och ville vara med.Varken jag eller hunden var en vacker syn efter detta efterson hagen består till 80% av gegga just nu...jag hatar gegga!!!


Nu längtar jag bara till nästa vecka då jag,sambo,A och J drar till Riga några dagar och bara har det bra,håller tummarna för att vi slipper höststormar på havet,blää vill ha spegelblankt vatten jag .

Just ja! Förra veckan var jag och hälsade på Funny bunny och littler bunny,söt som socker är han och vad luktar godare än en bebis?

Riktigt mysigt var det,måste åka dit snart igen.

Nej nu har jag svamlat klart för nu,ska tvätta lite kläder innan det bär iväg på jobbet som jag förövrigt trivs jättebra på!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards