Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

This is it!

Av Gabriell - 27 januari 2010 18:19

Nu är det nog,jag har hamnat vid en punkt där jag måste göra ett val.Jag kan inte "rädda"hela världen.Hur mycket jag än önskar att jag kunde hjälpa alla de som behöver så har jag faktiskt egna begränsningar.Jag orkar inte hur mycket som helst hur gärna jag än vill och just nu är jag vid en korsning där jag måste välja hur mycket och vad jag ska engagera mej i.Jag kommer aldrig sluta bry mej,jag kommer aldrig sluta försöka hjälpa,jag kommer aldrig sluta ställa upp men jag kommer inte längre göra det i den utsträckning jag gör nu och har gjort under en lång tid.Jag måste ha energi över till mej själv oxå och just nu börjar den tryta tyvär..

Jag ger av mej själv hela tiden på mitt jobb och en lång tid nu har samma även gällt på min fritid.Någonstans måste jag hitta en källa att ösa ur annars kommer jag bli tom.

Jag vill så mycket och har tyvär svårt att se mina begränsningar vilket leder till att jag blir urlakad på energi,utan den energin kan jag varken hjälpa mej själv eller någon annan.

Jag hoppas innerligt att alla runt mej kommer förstå då jag from nu kommer säga nej ibland,jag vill fortfarande men jag måste fylla på nu.

Tro aldrig att jag slutat bry mej för att jag säger nej för så är inte fallet,jag finns kvar och jag kommer ställa upp fortsättningsvis oxå men inte i samma utsträckning som jag gjort fram till nu.

Just nu är jag bara så enormt trött och slutkörd.


 
 
Ingen bild

fanny

28 januari 2010 11:17

hej gums, helt rätt. stå på dig. =) Kram

 
Ingen bild

The owner

28 januari 2010 15:00

Ja sötFanny jag ska försöka göra det =)
Töck om dej! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards