Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Gabriell - 21 januari 2010 14:00

Dags för en arbetsresa igen,har blivit en massa timmar av den varan senaste två veckorna men är roligt med lite ombyte trots att det blir intensivt.

Sedan att man har trevligt sällskap gör inte saken sämre =)

Känns som att jag jobbat dygnet runt i några veckor nu,hinner knappt träffa vare sig familj eller vänner men det kommer lugna sig snart.Har iaf börjat jobba 75%nu och det känns positivt!

Tatueringen jag eller snarare Anna gjorde igår läker fint och nu vill jag bara göra en till direkt känns det som,måste prata med Anna om det på söndag då vi ska på bio hon och jag,det ser jag fram emot!

Sen i helgen blir det att ta reda på allt hemma som blivit åsidosatt då jag inte varit hemma eller ledig så mycket,kul saker som städning och tvätt...blää tror jag ska anställa min fru som hembiträde! Det ska jag fan göra så hon inte sitter hemma och stickar ihjäl sig =)

Nej dags att packa väskan och göra sig redo att åka!

Trevlig kväll folket!


  

Ovido - Quiz & Flashcards