Alla inlägg under mars 2009

Av Gabriell - 31 mars 2009 21:24



Sötaste Nathalie med en av småtussarna =)



Sååååå söt =)



Gillar den här bilden för Yatzy fick så läckra ögon ;)

Av Gabriell - 31 mars 2009 21:12

Nu är min gullunge inte pigg alls,har kräkts halva dagen och nu har hon hög feber =(

klockan 18.00 så säger hon att hon är hungrig,det enda hon helt plötsligt är sugen på är tunna grillade revbenspjäll,mamma som jag är så ställer jag mej naturligtvis och gör sådana.

När dom äntligen är klara så har barnet somnat =/

Jaja sömn är viktigast och hon dricker iaf,revbenspjällen finns kvar då hon känner sig hungrig igen =)

Av Gabriell - 31 mars 2009 08:53

Igår satt jag och sa att det är skönt att Nathalie klarat sig från magsjukan...fort gick det över!

Vaknade klockan 5 inatt av att Natta blev sjuk,så jobbet idag är inställt.

Måste dock iväg och kopiera lite papper så jag kan skicka iväg allt till advokaten.

Sen ska jag köpa lite blåbärssoppa och coca cola till Nathalie så hon får i sig nåt.

Är inte roligt när ens barn är sjuka =(


Av Gabriell - 31 mars 2009 00:03

Klockan är nu inne på ett nytt dygn så jag måste genast blogga lite till innan kudden.

Önskar er en god natt och här får ni något trevligt att drömma om =)

Av Gabriell - 30 mars 2009 23:42

slängde nyss ihop den här lilla salladen av det jag hade hemma...blev såå otroligt sugen på grönsaker,tomater,vinäger,färsk basilika =P

Tro om jag ska ringa och bjuda över en vän att smaka =)

Idag hälsade jag på Vea och hjälpte henne med lite traderande,tvingade henne att lägga ut det ikväll så jag har nåt roligt att göra på kvällarna här på nätet.

Tänk nu är jag både bloggoholic och tradoholic,illa illa jag måste nog snart söka hjälp för mina missbruk.

Ska snart hångla lite med kudden,ska ju upp sex imorgon eftersom jag ska jobba.

Ska även fixa dom sista pappren och skicka iväg allt till min advokat så hon kan lämna in stämningen mot idioten vi köpte hästen av.

Ska bli så nice om hon blir betalningsskyldig för alla utlägg oxå =)Nej dags för sängen nu....skickar över en låda sallad imorgon Vea ;)
Av Gabriell - 30 mars 2009 21:53

Jag har idag lyckats få en msn mask i datorn eftersom jag är sååå blåögd och tror gott om alla människor =P

Duktig som jag är har jag även lyckats ta bort eländet och hjälpt även smittskällan själv att radera sin mask....Sa även till vederbörande att börja använda kondom =)

Jättebra adress att lägga på minnet boys and girls

http://www.msnvirusremoval.com


Om du blir smittad så fixar du det på 5 minuter med hjälp av den sidan..

Och alla ni där ute,använd kondom så ni slipper bli smittade ;)

Av Gabriell - 30 mars 2009 01:05

Detta är min blogg,min värld där jag kan tro och tycka vad jag vill.

I min värld finns saker som du förmodligen inte har i din ,men min värld är min egen och den är unik.

Jag tror på godhet och ondska,jag tror på karma och att allt man gör får man tillbaka på något sätt.

Jag tror att våra handlingar kommer tillbaka till oss själva tids nog.

Detta är min övertygelse även om du försöker argumentera emot..

Gör gott så får du gott tillbaka...Gör ont och du får smaka på den ondskan själv,kanske inte idag eller imorgon men jag lovar att tids nog så kommer det.

Karma är för mej inte att våra handlingar straffar oss i nästa liv,jag tror att det sker i det liv du lever nu och den övertygelsen är ganska skön att ha.

Man kan släppa en massa ilska om man har den tron att allt kommer tillbaka som man gör en annan människa ,för då vet man även att det människor gör mot mej kommer dom att få känna på själv tids nog.

Sen tror jag på änglar,andar,skyddsandar,troll,älvor,småfolk och allt de nu kallas...jag kallar dom vid ett samlingsnamn..väsen.

Varför skulle vi vara ensamma? Är vi så fruktansvärt speciella att bara vi får finnas?

I min värld finns dom och jag tycker om att veta att dom finns.

Jag trivs att ha dom alla omkring mej,dom ger mej trygghet =)

Det finns även ett djur som alltid fascinerat mej så länge jag kan minnas,faktiskt den enda bild jag kunnat tänka mej att tatuera in....

Det är ett sagodjur sägs det,men i min blogg,min värld så är dom verkliga och är det vackraste djur som finns.

 Vita som snö och rena som änglar är de symbolen för godhet. De är också fruktade för sin förmåga att slåss mot det onda.




Så välkommen in i min värld en stund,hoppas du trivs =)



Av Gabriell - 30 mars 2009 00:53

Jag ska köpa en voodoodocka och den här dockan stod och hoppade upp och ner samtidigt som hon skrek "ta mej,ta mej"

Hur kan man neka och köpa en sådan bedårande docka =)


Power Mum

Power Mum är sprängfylld med kraft. Hon är harmonisk och tålmodig vilket smittar av sig på barnen.

Power Mum har skippat all stress och prestationsångest över att alla andra är så mycket bättre föräldrar (vilket de såklart inte är). Hon vägrar acceptera att man måste gå omkring i sunkiga mjukiskläder och inte ha nått eget liv bara för att man är mamma. Hon är dessutom snyggare och hetare än någonsin.

Power Mum ger dig kraft att navigera fram genom gnäll, smulor, vrålapor, tjat, höga telefonräkningar, vinterkräksjukor och odrägliga tonårsbarn som vägrar hjälpa till.

Ovido - Quiz & Flashcards