Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Gabriell - 9 mars 2009 21:17

Skallen värker och jag knaprar treo!

Att lägga sig 4,kliva upp 8 och sen lägga sig och sova till 12.30 är ingen större hit!

Förlorad nattsömn kan man aldrig sova igen på dagen,det resulterar alltid i att man känner sig halvt död.

Men men var iaf trevligt att resa bort från byn och se lite annat några dagar,väldigt välbehövt!


Nu längtar jag massor till torsdag!!!!!!

Hoppas att V lyckas ordna det imorgon,känner jag på mej att hon gör faktiskt.ska bli så himla roligt =)

Sen vore det inte helt fel om jag har samma tur den här gången,och jag hoppas verkligen att även V får utdelning.

Skulle vi nu inte få det så är det inte hela världen för det är väldans trevligt och intressant ändå!

 Jag går mycket på min magkänsla just nu och den säger mej en massa saker,en del bra och en del som jag inte riktigt klurat ut riktigt än....men den som väntar ;)

Det lär visa sig.....som någon sa...tålamod är en dygd =P

Av Gabriell - 9 mars 2009 17:27



Hur börjar man med detta då? Tja det ger sig väl på vägen förmodar jag.

Dagen är seg som sirap tagen direkt ur kylskåpet,känner mej bakis trots att jag inte intagit en enda droppe alkohol.

Borde gjort som en klok person sa åt mej,drick öl!! Hade inte gjort något idag för jag hade ändå inte kunnat vara segare och då hade jag åtminstone haft roligare på tåget igår =P

Tur att jag är ledig idag,hade inte varit en rolig person på jobbet annars.

Ska snart ge mej ut till bilen och åka runt på lite hembesök på byn,känns som jag behöver lite social samvaro idag.

Återkommer senare.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards