Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Gabriell - 26 mars 2009 13:26

Dags att bege sig mot jobbet,men tänkte först göra en mellanlandning hos Vea och hälsa på små söta kissenosar =)

Känner mej gosesjuk.

Återkommer ikväll....

Och kom ihåg!....


I`LL BE WATCHING YOU SO BEHAVE!

Av Gabriell - 26 mars 2009 00:13

Dags att sova nu kanske eftersom jag måste upp imorgon och köra iväg gullungen till skolan.

Har nyss kollat på Nip/Tuck men orkar inget fler avsnitt nu,funderar på att läsa lite innan John blund strör sand i mina ögon.

Morgondagen är ledig fram till 15.00 sen börjar jag jobba så kvällen är räddad från andra dumheter =P

Nej dags för sängen nu ..


Föresten....om någon vill använda bilder och texter som jag har på  min blogg  så är det helt ok,men vore trevligare om det  lämnades en  kommentar när ni smyger härifrån  ;)


Sov sött


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards