Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Gabriell - 12 mars 2009 09:36

Ikväll ska jag på seans,ser väldigt mycket fram emot det.

Detta är den andra jag går på,förra gången var det Ann Kokko Gotthold som var medium.Hon bor i Gävle och är utbildat  medium,healer mm och nu läser hon till spirituilistisk präst vid spirituilistiska kyrkan i Göteborg

En mycket trevlig,rolig och glad kvinna =)

När jag gick på min första var jag fruktansvärt skeptisk till att det verkligen skulle fungera och om allt bara är ploj.

Måste säga att jag blev glatt överraskad,var oerhört trevligt, glatt och intressant.

Sen hände det en del saker som gjorde att jag idag är mycket mindre skeptisk ,för vissa saker finns inga naturliga förklaringar till.

Jag hoppas verkligen att det blir lika trevlig ikväll vilket jag tror att det blir,sen med trevligt sällskap och middag på stan före så kan det inte misslyckas =)

Var och en blir salig på sin tro,och jag tror på spöken/andar och på mej själv =P


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards