Alla inlägg den 24 mars 2009

=)

Av Gabriell - 24 mars 2009 21:57


GLÖM DINA BEKYMMER,IMORGON KOMMER NYA!


Av Gabriell - 24 mars 2009 21:00

Just nu gör världens sötaste dotter te till oss båda,vi ska mysa ihop oss och titta på Andra avenyn,den enda serie jag verkligen följer på tv.

Har blivit så eftersom några av flickorna som bodde hos oss på vemyra tidigare alltid skulle se den och då halkade man in på ett bananskal,sen har det blivit att man vill fortsätta se vad som händer.

Har lyckats få dottern att bli lika beroende av den =P

Vi har nyss hämtat in våra hästar och gett dom lite färskt vatten så det är klart.Halt som attan var det ute,tur att dom har brodd och att man kunde stödja sig på dom =)

Imorgon ska min snälla pappa återigen skjutsa dottern och en av hästarna till ridskolan,dom åker ner varje onsdag,jag törs nämligen inte köra hästtransport men ska lära mej det i sommar tänkte jag.

Tur man har pappsen som ställer upp i alla väder,han är guld värd! =)

Nej nu kom mitt te så see you later folks =)

Av Gabriell - 24 mars 2009 19:09


Matvanor:
Bästa maträtt?
  sushi
Bästa dryck? ramlösa skogshallon
Hat dryck och maträtt?  Whiskey och ostron
Bästa alkoholdryck?  ett gott rött vin
Använder du smör på smörgås? beror helt på pålägget
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? smågodis,vill blanda själv
Favoritglass? Magnum white


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Helt olika men några hundringar blir det

Har du mer skor än kläder? nej
Favoritplagg? Kjol
Hatplagg? Långkalsonger

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
jobbar
Vad vill du bli? hemlis än så länge
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? japp
Är lönen viktigast?
nej men den är en stor del

Boende:
Lägenhet eller hus?
hus
Framtidsplaner med boende? Tänkte fortsätta bo i samma hus =)
Litet eller jätte stort? Lagom
Drömboende? Vid havet
Landet eller mitt i stan? på landet helt klart
Mysigt eller sterilt? mysigt

Lite allt möjligt:
Har du barn?
ja
Är otrohet okej? nej!
Älskar du någon? ja absolut!
Betyder familjen mycket för dig? ja det är klart
Är du lojal? ja
Tycker du om att dricka dig full? ibland men brukar inte tycka det dagen efter =P
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hemmafest


Tycker du ska svara på denna oxå Vea ;)

Av Gabriell - 24 mars 2009 16:41

Idag har har förlängt mitt liv med 240 minuter,hela 4 timmar!

Vad ska jag göra med all den överflödstiden? Drickar mer vin? Sova mer? hmm

Eller varför inte göra nåt roligt med alla pengar jag sparar,idag är det 228 kronor,det blir 266 kronor i veckan.Det blir ju faktiskt en del på ett år det,hela 12 768 kronor.Kanske dags att börja planera en utlandsresa eller nåt annat trevligt.

Är iallafall min 6:e  helt rökfria dag och än lider jag inte.

Duktiga jag!!

Av Gabriell - 24 mars 2009 09:43

Kanonväder ute idag och jag hoppas det håller i sig.

Kollade just ut och såg att våra hästar ligger i sin mat och solar dom små sötnosarna =)

Läste just en artikel om hästen Pandora som är allergisk mot gräs?!?

Hur jobbigt måste inte detta vara då man är en häst? Hon hade specialsydda täcken och dyl för att hon fick inte komma i kontakt med ett enda grässtrå för hon fick då en kraftig allergisk reaktion med knölar över hela kroppen.

Stackars liten,tänker på hur glada våra hästar är då de får komma på sommarbete,den stackaren får inte uppleva det hon =(

En del har verkligen dragit en nitlott i livets lotteri.

Lägger in en bild på den stackars allergiska hästen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards