Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Gabriell - 27 mars 2009 22:47

Äntligen en tävling där rätt person vann!

Är så glad att det blev Magnus och Annika för det har dom verkligen förtjänat,Laila var oxå bra men Magnus är bäst!

Tråkigt bara att det är slut för vad ska jag nu vila ögonen på under mina ensamma fredagskvällar =P

Shoppingen med sötaste dottern idag gick iaf bra,vi hittade två tröjor och tre par byxor utan en massa suck och stön =)

Sedan åt vi på Önsta pizzeria,jag en pizza och dottern kebabtallrik.

Hon klagade faktiskt att jag inte har nån bild av henne på min blogg så knäppte några kort,men dom lägger jag ut imorgon för hon har snott min datakabel så jag kan inte föra över dom =)

Nej nu ska jag kolla på lite tv en stund innan sömnen slår till igen,måste vara utvilad till morgondagen då jag och Vea har viktiga saker att göra =)

Av Gabriell - 27 mars 2009 10:23

Har idag kontaktat advokat Eva Kornhall ang den stämningsansökan vi ska lämna in för hästen vi köpte.

Hon har tydligen fullt upp den kvinnan men ska kontakta mej så fort hon får tid,känns som det måste få ett slut på den här historien.

Och medans jag satt här och skrev så ringde hon upp mej =)

Hon anser att detta är ett solklart fall och ställde mer än gärna upp som min advokat helst när hon .hörde vilken försvarare motparten använder sig av =P

Ska maila henne alla papper och annan information sen är allt igång,ser fram emot att få klämma åt människan som sålde Kazca för det är så styggt både mot oss och framförallt mot den stackars hästen!

Fy vad en del människor är skrupellösa =(

Känns så skönt att man äntligen ser ett slut på den här historien för det har varit jobbiga 1,5 år för oss alla.


Senare idag ska jag och dottern till stan och köpa nya kläder,något hon är i stort behov av.Min dotter är inte som andra 12 åriga tjejer,hon hatar verkligen att handla kläder så jag får verkligen tjata och muta för att få med henne =)

Ska iaf bli mysigt att få gå på stan med henne,gullungen =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards