Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Gabriell - 14 mars 2009 22:33

Ja vad säger man när huvudet plötsligt blev helt tomt och slutade fungera??

Hur tänker svenska folket? eller snarare,tänker svenska folket överhuvudtaget?

Kanske dumt att lägga finalen en lördagkväll när många människor sitter hemma och röstar med en grogg i näven,man kan ju inte begära att onyktra människor ska lyckas knappa in rätt startnummer när de ser suddigt.

Lätt att nummer 11 då kanske skulle var nummer 1 tex

Nej detta år tog verkligen alla rekord i vansinne!

Kanske är så att dom dåligaste låtarna blir bra bara man är onykter,hmm tål att prövas =P

Jag hade iaf en mycket trevlig kväll fram till sista poängen delades ut sen fick jag blackout i hjärnan faktiskt.

Jaja tur att man själv kan välja vad man lyssnar på!

Petra Mede var iaf strålande som vanligt,jag gillar den kvinnan skarpt,sen om en del tar illa upp av hennes humor så är det deras problem.

Humorlösa människor är tråkiga,men humorn är väl även den delad och tur är det.

Men åter till bidragen i år.

Bäst av alla var Tingeling!! Den rockade fett =P

Av Gabriell - 14 mars 2009 16:04

Hade tänkt tillbringa denna kväll framför melodifestivalen med min dotter men hon svek mej och ville hellre sova hos en kompis.

Istället blir det pizza och melodifestival med en vän ,inte helt fel det heller =)

Tänkte även passa på att äta godis eftersom jag aldrig gör det annars,min dotter har ett nyårslöfte med sin faster om att inte äta sånt och då vill jag inte heller göra det och fresta henne,men ikväll tänker jag synda lite =P

Idag känns det verkligen som våren kommit,det har tinat nåt enormt ute på gården,enda nackdelen är allt slask som inte är så roligt då man har hästar och en hund.

Längtar verkligen till sommar och sol nu så jag kommer ur denna dvala som det känns som jag vandrat runt i ett tag.Nu ska jag plocka undan lite här så återkommer senare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards