Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Gabriell - 28 maj 2009 20:49

Detta är min husGud!

I perioder andas jag Lars Winnerbäck och utan honom kvävs jag sakta...

Så illa är det faktiskt!

Vill så gärna åka och se honom även i sommar då det blivit så de senaste åren,hans konserter är underbara och får mej att le i veckor,alla har vi vår egen drog!

I år spelar han på hultsfred och i borlänge men orkar inte gå på en festival när det bara är honom jag är intresserad av så jag får överleva denna sommar utan,hur det nu ska gå.

Men nu till det roliga! Han befinner sig för tillfället på irland och spelar in en ny skiva som ska komma till hösten och jag vandrar runt i ett lyckorus för nu kommer jag få syre att överleva ännu en vinter!

Livet är underbart idag!

Jag överlever en stund till med konstgjord andning tills mitt rätta syre infinner sig!

Jag bara ler.......


Ovido - Quiz & Flashcards