Alla inlägg under maj 2009

Av Gabriell - 7 maj 2009 21:48

Japp jag är tillbaka både på benen och banan igen!

Förmodligen till vissas stora förtret...nice!


Av Gabriell - 4 maj 2009 09:53

Ja den här helgen var ju intressant.....

Jag är trött på människor,så fruktansvärt trött

Jag är trött på fegheter,skitsnack,idioter och framförallt är jag så fruktansvärt trött på alla dessa lögner.....

Jag tar en paus från allt nu och stänger in mej i min bubbla ett tag tills jag vet vad jag kommer göra....


Av Gabriell - 1 maj 2009 19:07

En sån vill jag ha om någon vänlig själ skulle tänkas ha en över..pleaz =)

Annars så skiner solen både ute,inne och i sinne.

Mår otroligt gott just nu måste jag erkänna,bara trivs och myser!

Sista april blev lugn,jobbade till 15.00 sen kom en del folk v och grillade med oss på kvällen.

Sambo med bror gick på terra men jag valde faktiskt att avstå och det är jag glad över idag =)

Min darling är mindre glad och kör med den gamla slagdängan"jag ska aldrig mer dricka" haha stackarn...

Sparar mitt till imorgon jag då det bär iväg på klassfest!

Ska faktiskt bli skoj att se alla klasskompisar man inte sett på 20år

Nej nu ska jag laga lite tacos.

Glöm nu inte att skicka spotify invites till mej innan ni går =P

Ovido - Quiz & Flashcards