Alla inlägg den 8 september 2009

Av Gabriell - 8 september 2009 22:14

  


Det som göms i snö osv...Eller snarare det som skrivs anonymt på våren tinar fram på hösten då blogga gratis gör om sin sida och visar ip nummer till gjorda kommentarer.

Tänk så rätt man kan ha i sina antaganden,jag är inte så dum ändå ;)

Tråkigt dock att ha rätt för det gör mej lite besviken på någon jag faktiskt hade höga tankar om....

Av Gabriell - 8 september 2009 17:38

Jag kommer överleva även denna hösten trots allt!

Fick just veta att den 18:e så är det winnerbäck kväll på Appelbergs,sen 3 dagar senare är realesen av hans nya skiva och den 6:e december blir det konsert!

Glad ,gladare ,gladast är jag just nu Skrattande

Just ja,i november bär det även iväg till Riga några dagar,inte fel det heller.

Nu längtas jag ihjäl mej tills nästa vecka!


  



Ovido - Quiz & Flashcards