Alla inlägg den 19 september 2009

Av Gabriell - 19 september 2009 21:59

Här är mitt lilla barnbarn Grööööööön när han provar cykelhjälmen han fick av mej i present.

Sötnosen där,men kan det bli annat med en sån söt mamma som han harKyss


  

Av Gabriell - 19 september 2009 21:54

Glömde ju Mr nice ass i mitt förra inlägg så han får ett helt eget.

Vea hittade honom på appelbergs,en mycket söt rumpa hade han som jag bara var tvungen att föreviga.

Min fru vart lite in lööööv,om det var i rumpan eller han som ägde den vet jag inte riktigt men på slutet av kvällen så försvann både Mr nice ass och min fru....

  

Här är han...den högra rumpan Tungan ute


  


En helt salig fru Tungan ute


  

Och här kastar sig min fru efter rumpan...napp verkade hon få Flört


Av Gabriell - 19 september 2009 21:47

Efter en jävla dag där inget gick som jag ville och efter mycket tvekan så beslutade jag iaf att gå ut med Annelie,när vi sitter hos henne och käkar så ringer min söta fru och talar om att hon oxå beslutat sig för att följa med....weeee

Ner kom hon och vi gjorde oss iordning och drog ner på winnerbäck aftonen på appelbergs,ett mycket bra beslut för sjukt kul hade jag!

Är så glad att jag har er flickor för ni är snart de enda vettiga människor jag känner i den här världen som är fylld av dårar.

Tack vare er blev min urusla dag avslutad med en mycket trevlig kväll.

Tack för att ni finns!Kyss

Bjuder på lite bilder av tre glada flickor.


        

Ovido - Quiz & Flashcards