Alla inlägg den 16 september 2009

Av Gabriell - 16 september 2009 23:00

Sååå bra länk detta eller så har jag kass humorFoten i munnen


www.klockren.nu

Av Gabriell - 16 september 2009 18:28

  


skulle jobbat 9-12.45 idag och ha den sedvanliga hönsgårdsträffen men det slutade med att jag jobbade 9-17.30 och gjorde utredningsjobb...hmm börjar bli mycket nu.Lille söte chefen bidde lite bekymrad över att jag börjar få så mycket plustid,tycker jag kan få ha det ibland jag oxå =P

Detta extrapass resulterade i att mamma var snäll och fixade mat åt Nathalie och jag ska strax äta min middag,Bullens pilsnerkorv för jag orkar inte med nåt mer avancerat.

Ikväll tänker jag bara ta det lugnt och slöa,ska jobba imorgon oxå och även då blir det extratid.Ska höra om jag kan sluta lite tidigare istället för att plussa på banken mer.

Sen längtar jag till fredag..massor längtar jag för då är det Winnerbäck afton i stan i väntan på skivsläppet på måndag..Nice!

Öl,winnerbäck och trevligt sällskap! Kan det bli bätter?

Ovido - Quiz & Flashcards