Alla inlägg den 10 september 2009

Av Gabriell - 10 september 2009 11:06

  


Så då har jag och min söta fru haft en dejt och vårdat vårat förhållande lite,tänk vilken tur att vi hittade en frivillig barnvakt mitt under dejten oxå så vi kan gå på Winnerbäck kvällen nästa veckaTungan ute

Frivilliga barnvakter är det bästa som finns !

Just nu borde jag göra lite nytta men jag har absolut ingen lust att göra annat än sitta här och eftersom jag är vuxen så gör jag precis som jag vill!

Tänker bara vara slapp och slö fram till 13.30 då jag blir upphämtad för att fara och jobba lite....nice

Av Gabriell - 10 september 2009 07:48

  


Solen skiner och jag har nyss skjutsat Natta på skolan,hon vill alltid dit tidigt för hon gillar att äta frukost där med kompisarna istället för hemma.För fem kronor får dom äta vad dom vill,kanon faktiskt!

Själv tänkte jag bjuda ut min Fru på frukost så vi kan ha lite tid för os själva och vårda vårat förhållande som hon igår påpekade att vi behöver Tungan ute

Natta går till momma efter skolan och sover där,själv ska jag ut på en liten turnè i vårt land och jobba lite,sen imorgon bär det av till sundsvall för att handla lite presenter till dottern som fyller 12 år på söndag.

Nej nu ska jag spela nåt beroendeframkallande spel en stund och vänta på att resten av världen behagar stiga ur sängen!


Ovido - Quiz & Flashcards