Direktlänk till inlägg 22 september 2009

jag ser...

Av Gabriell - 22 september 2009 18:28

Ljuset i tunneln Skrattande

Äntligen händer nåt!!!!

  


Annars har dagen spenderats på det lokala cafeet med min söta Fru,hur nice som helst.

Sen hem och packat upp en massa varor jag fått och packat detta vidare till alla kunder.

Har även mailat och pratat med min vassa,suveräna advokat.

Nu är alla uppgifter skickade och allt ligger i händerna på tingsrätten men jag bara vet att det kommer gå strålande för jag har rätt!...yeeees!

Tänk om en viss person tänkt sig lite för innan hon gjorde som hon gjort,men inte mitt problem Flört

 
 
Ingen bild

Veronica

14 oktober 2009 09:55

Och här bloggas det för fulla muggar ser jag =p

 
Ingen bild

Hussan

22 oktober 2009 08:52

Nog gett du väl ha hittat ut ur tunneln vid det här laget? Saknar så många, ha de gött! :o)

 
Ingen bild

Nettan

4 november 2009 23:21

Vad händer ?

 
Ingen bild

Nettan

4 november 2009 23:23

Glömde säga...hade ju Per Åhman här i helgen. Dock inte i samma säng, han sov ju i köksdelen ;)

Du jobbar väl med han va ? Han och några odågor till var ju här i GBG och spelade lite. Jag var där, nykter å fick huvudvärk....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards