Alla inlägg den 5 april 2009

Av Gabriell - 5 april 2009 22:45

Middagen bestående av tjälknul och potatisgratäng var jättegod och jag fick även mitt efterlängtade vinglas =)

Tjälknulen var så mör att den rasade sönder när man skar den,så ska ett bra kött vara!

Kvällen har jag tillbringat med att fota,mäta och skriva till mina tradera prylar.

Har nyss lagt in 19 nya auktioner som jag hoppas snart är uppladdade,tradera är så oerhört segt idag att jag blir galen!

Var tidigare bort till Veronica som var snäll och hjälpte mej med paketeringarna av de varor jag sålde igår så nu är det bara att skicka så fort jag ser pengar på kontot.

Money money är bra att ha,ska spara på mej så vi kan göra vår andliga resa ;)

Nej dags för kudden nu,börjar jobba 7 imorgon så behöver sova en stund.

Natti friends

Av Gabriell - 5 april 2009 12:45

 


Idag har jag lagt min tjälknul i saltlag,ska äta den och potatisgratäng till middag tänkte jag.

Tänker då även ta det där glaset rödvin jag varit sugen på i flera dagar men fortfarande inte druckit.

Ska iväg till Veronica sen och skicka iväg lite vinnarmail för auktionerna jag haft ute på tradera,tror jag ska lägga in lite nya oxå men det får bli imorgon.

Just ja måste ner på ica och klaga lite oxå,köpte naturgodis till dottern igår och hon älskar kanel/äpplen med yoghurt,köpte ett helt gäng såna och när hon glad i hågen tog sitt första så visade det sig vara mandel med yoghurt istället och det avskyr hon.Dom hade tydligen bytt ut men inte ändrat skylten...hmmm inte bra

Kanske bäst att börja göra sig iordning så man kommer iväg ut nån gång..

see you all


Ovido - Quiz & Flashcards