Alla inlägg den 29 april 2009

Av Gabriell - 29 april 2009 18:17

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Gråa trekvartsbyxor,ljusblå tröja
Vad använder du just nu för skor: Barfota
Favoritfärg på kläder: Svart helt klart men har nyss förälskat mej i orange oxå

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Nathalie
Du delade en drink med: hmmm inte den blekaste
Du gick på bio med: Minns inte ens när eller vad,hur ska jag då minnas med vem
Du gick på stan med: Tror det var Veronica
Skällde på dig: Nathalie =P

Senaste
Låt du hörde:
om du lämnar mej nu--Winnerbäck(nån som blev förvånad?)
Film du såg: Jeepers creepers 2 (har en dotter som älskar rysare)
Mat du åt: Kebabpizza med arbetskompisarna
Kram: Nathalie
Puss: Nathalie
Fest: oj!hmmm måste varit terra sist det var
Känslan: Lugn
Ilska: Iförrgår på Nathalies skola,över vad som sker och hur saker sköts(eller snarare inte sköts)
Resa: Uppsala förra veckan.Utomlands i höstas då vi gjorde en europaresa
Glädje: Mest hela tiden nu faktiskt
Dröm: Har en del men de behåller jag för mig själv =P
Boken du läste: Vinden är min mor
Personen du träffade: Nathalie
Personen du pratade i telefon med: Nathalie
Personen du fick sms av: Veronica
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig hänt
Gången du var utomhus: Nyss då jag postade en massa paket
Gången du sov: Natten som var
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för ca 2 veckor sedan
Saken du köpte: loka och snus


Om dig
Namn: Gabriell
Ålder: 35
Smeknamn: Gabbi
Syskon: en storebror
Sysselsättning: Jobbar,
Bra egenskaper: Envis,humor,principfast,snäll
Dåliga egenskaper: Envis =P,analyserar för mycket,hett tempramente,
Utbildning:    Kock och behandlingsassistent
Hårfärg: hmmm blond eller nåt liknande
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 36-37

Ovido - Quiz & Flashcards