Alla inlägg den 25 april 2009

Av Gabriell - 25 april 2009 22:05

Idag har man varit på konsum och fikat lite,var och hälsade på Veronicas sötaste kissungar oxå som blivit såå stora.

Synd man inte kan ha kissekatt =(

Annars har jag inte gjort mycket idag,städat lite.Sen ikväll grillade Nathalie och jag,mumsig var det.

Hörde flera som ska på terra ikväll på pubafton men jag skippar det,ska ju jobba imorgon så föredrar att vara pigg då =)

Sen måste jag ladda inför nästa helg då det både är valborg på torsdag sedan klassfest på lördag.

Ska bli jättekul att träffa alla man gick i skolan med,är 20 år sedan man såg dom flesta =)

Skoj ska det bli och se hur alla ser ut och höra vad de gör nuförtiden.

Nu ska jag och Natta se på film och mysa =)

Natti och ta det lugnt ikväll nu ;)

Ovido - Quiz & Flashcards