Alla inlägg den 17 april 2009

Av Gabriell - 17 april 2009 16:04

På vissa finns det bara en käft och två bakben,det går väldans bra att ge en massa råd och tyckanden till andra,att ha massor med  åsikter som enligt personen är det enda rätta.

MEN när det hettar till eller personens trovärdighet som människa börjar vackla då går det väldigt fort att koppla på bakbenen och springa.

Hur var det nu...man ska inte kasta sten i glashus och heller inte igelkottar i ballongaffärer.

Just du kanske borde fundera på dom talesätten!

Just du kanske borde ta en spegel och betrakta ditt eget liv,eller brist på det!

Just du kanske inte är rätt person att kritisera andra!

Just du kanske inte heller borde kapa andra vid fotknölarna och komma med goda råd.

Vet du varför?

Jo för att just DU inte lever som du lär!

Men klok som jag är vet jag oxå att du inte mår speciellt bra och därför fortsätter du och dina bakben springa runt i samma cirkel,det är synd om dej!

Tyvär så får jag stunder då detta irriterar mej,men att tömma ryggsäcken från skit här på bloggen funkar bra ;)

Nu till något trevligare!

Snart sollefteå och en pizza,sen en film.

Imorgon ska jag jobba ett extra 11 timmars pass och det ser jag MYCKET fram emot =)

Jag är glad!

Ha en  bra kväll vänner......och även ni andra som uppenbarligen läser =P

Ovido - Quiz & Flashcards