Alla inlägg den 10 april 2009

Av Gabriell - 10 april 2009 12:48

Sjukt trött och bakis är man idag men skoj som fan hade vi,tack alla för en superfest!!!



Här är en bild från dansen,tordes inte lägga ut fler för de andra är lite mer vilda och nakna.

Vill ju inte hänga ut mina stackars vänner nakna på internet =P

Tro vi dansade fram till 5 imorse så det känns i kroppen!


Vår käre värd hade även anordnat en otroligt trevlig mannekänguppvisning med årets nya mode för oss snyggingar.

Ska genast sätta mej och beställa några av kreationerna för dom var verkligen snygga!

De gamla trasorna kan jag ju alltid sälja på tradera =)



Vår underbare värd poserar vant framför kameran.

Vem som fick stanna kvar hos honom när vi andra for tänker jag inte tala om för er,vill inte skvallra om mina vänner =P


Till middag bjöds det på helgrillat lamm,så mört och gott! =)



Här är skylten som fanns framför baren,inte så konstigt med alla bål som brann runtomkring och spriten låg ju inte på 40% kan jag tala om.

Och vem av oss vill bli levande bränd????

Nä been there,done that så det skippar vi detta århundrade tror jag =)



En bild från baren då!

Spriten innehöll diverse tilltugg så vi slapp ha det i skålar på sidan om,bara att ta en klunk så fick man en orm i munnen att tugga på direkt!!

Mumsigt värre var det =)



Vid 7 tiden imorse började de sista tappra själarna bege sig hemöver,här är en vännina till mej som nog druckit några flaskor för mycket.

Vi var tre stycken som fick hjälpa henne ner,och kvasten gick inte att rädda =(


Väninna nummer två grenslade en lyktstolpe på hemvägen men blev inte alltför ledsen.vad jag vet så sitter hon där än =)


Som sagt det var en trevlig fest som alltid varje år.

Vi andra drog vidare till mej på efterfest så jag har städningen kvar ,ska ringa Vea och höra om hon vaknat och orkar hjölpa mej =(


Tack alla för en mycket mycket givande natt,vi syns nästa år!!

Ovido - Quiz & Flashcards