Alla inlägg den 18 april 2009

Av Gabriell - 18 april 2009 23:48

På detta hotell ska jag bo på tisdag =)

Ska iväg till Uppsala på utbildning genom mitt jobb,ADAD(Adolescent Drug Abuse Diagnosis)blir jag och en tjej till som åker.

Ska bli jättekul,mindre kul är att jag måste kliva upp 3 på måndag natt och åka till sundsvall för att där kliva på x2000.

Blev erbjuden flyg men eftersom jag inte kan komma full på den utbildningen så blir det tåg!

Jag avskyr nämligen allt som heter flygplan,för att ens kliva på ett behöver jag hälla i mej nån alkoholhaltig dryck =P

Tycker om att åka tåg faktiskt ,bara den okristliga tiden jag inte gillar.

Idag har jag jobbat extra 11 timmar,frågade om ingen ville ha semester idag eftersom jag var extremt jobbsugen,och snälla Fanny tog ledigt hon =P

Har varit en bra dag som avslutades med ananaspaj,börjar bli lite trött på baka paj faktiskt.

Imorgon är jag ledig hela dagen så tänkte passa på att städa,packa auktioner och ev lägga upp några nya oxå,har verkligen fastnat för tradera =)

Nej nu ska jag kolla runt på nätet ett tag och se om jag hittar nåt intressant =)


Ovido - Quiz & Flashcards