Alla inlägg den 13 april 2009

Av Gabriell - 13 april 2009 21:57

Alltså finns det ingen ände på de idiotier folk kan vräka ur sig?

Turister verkar vara förbluffande dumma iallafall om man läser detta,ibland undrar jag hur människor tänker...eller snarar varför dom INTE tänker innan dom öppnar munnen =P


Detta är klagomål från missnöjda resenärer!!!


1. ”Stranden var för sandig.”


2. ”Sola topless på stranden borde förbjudas. Vår semester blev förstörd eftersom min man tillbringade hela dagarna med att glo på andra kvinnor.”


3. ”Vi köpte Ray Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta.”


4. ”Ingen hade sagt att det finns fiskar i havet. Barnen blev förbluffade.”


5. ”Min pojkvän och jag bokade ett rum med två sängar men blev placerade i ett rum med dubbelsäng. Vi håller nu er ansvariga för att jag är gravid. Detta hade aldrig hänt om vi fått det rum vi bokat.”


6. ”Jag jämförde storleken på vår enrumslägenhet med våra vänners trerumslägenhet och fann att vår var märkbart mindre.”


7. ”Sanden på broschyrbilderna var inte alls som i verkligheten. I er broschyr är sanden gul, men den var i själva verket vit.”


8. ”Vi var tvungna att köa utomhus utan luftkonditionering.”


9. ”De lokala butiksägarna är lata som håller stängt på eftermiddagen. Jag behöver ofta köpa saker under siestan – den borde förbjudas.”


10. ”Det tog oss nio timmar att flyga hem från Jamaica till England men för amerikanarna tog det bara fyra.”

Av Gabriell - 13 april 2009 20:07

Ja nu är helgen över,skönt fakiskt!

Jag tycker om att ha rutiner och vid helger så faller dom och det är lite jobbigt.

Helgen har iallafall varit bra,umgänge med släkten,trevliga goda middagar.solsken och värme

Kunde inte blivit bättre.

Idag har det inte hänt mycket alls,traderat lite,lagat raggmunkar,tvättat,fixat matlådor

Tänkte försöka lägga mej tidigt ikväll eftersom jag börjar jobba 7 imorgon men känner jag mej rätt så lär jag väl som vanligt inte komma i säng utan fastna framför datorn eller tvn.

Jobbar bara tisdag och onsdag den här veckan såg jag,skönt med en helg till ledig,då ska jag försöka hitta på nåt kul med någon av vännerna.Frivilliga? =P

Måste ringa svärmor oxå och be henne vara barnvakt på onsdag,är ju påsklov nu så gullungen är ledig hela veckan.

Nej nu ska jag gå och hänga mer tvätt så alla varseltröjor är torra tills sambon ska åka imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards