Alla inlägg den 20 april 2009

Av Gabriell - 20 april 2009 19:56

Har haft en mycket trevlig dag med solsken,kul sällskap,shopping och lunch =)

Kan inte bli så mycket bättre än så!

Har dokumenterat lite....


Här är min goda lunch!

Tror det var ett kilo räkor på den bakpotatisen,det gillar jag!! =)


Här är då Veronicas goda lunch =P



hmm den ser lite torftig ut =P


Här kommer min påtår =)



Vacker va? Och helt uuundebart god,någon tyckte inte latte passar till bakad potatis men det passar alldeles utmärkt kan jag informera om =P


Veronicas påtår då ;)



Vilket konstverk!!! Fattar inte hur dom får till det så otroligt fint =P

Och mjölken ingick i priset,helt otroligt =PP


Shoppade en tröja,en kjol och en blus som jag bara älskade direkt jag såg den!!

Ville ha nåt nytt i garderoben nu när det är vår.

Nu ska jag packa inför resan inatt,som vanligt packar jag väl för mycket.

Ett som är säkert är iaf att datorn ska med!!

Återkommer...


Av Gabriell - 20 april 2009 09:27

Att vara stark är inte att aldrig falla

att alltid veta

att alltid kunna

Att vara stark är inte att alltid orka skratta

 att hoppa högst eller vilja mest

Att vara stark är inte att lyfta tyngst

att alltid komma längst eller att alltid lyckas
Att vara stark ära tt se livet som det är

att acceptera dess kraft och ta del av det

att falla till botten slå sig hårt och komma upp igen

Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast

Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit!

Ovido - Quiz & Flashcards