Alla inlägg den 6 april 2009

Av Gabriell - 6 april 2009 16:46

Har jobbat 7-15 idag och det gick ju bra med trevligt arbetssällskap =)

Sen när jag kom hem postade jag några paket och handlade lite,såg även världens mest påtända människa utanför konsum =/

Den tjejen var inte riktigt kry i skallen,pratade med stillastående bilar,sin hand,plånboken,förbigående människor,sina skor....

Måste ha sprungit 20 varv runt min bil sen började hon hoppa jämfota upp och ner som en 2 åring i en vattenpöl ungefär.

Sen bar det iväg in på konsum där hon virrade runt lite,var faktiskt lur på ringa polisen där ett tag men hon försvann.

Inte gammal var hon heller,tragiskt =(

Trodde jag sett det mesta på jobet men tydligen inte...

 Just nu har jag ett litet infall av energi så ska passa på att röja undan lite innan det går över,måste även kolla min auktioner och se hur det går på den fronten.

Be back later =)


Ovido - Quiz & Flashcards