Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Uppsala

Av Gabriell - 21 april 2009 20:32

Klev upp 03.00 inatt för att åka med x2000 från sundsvall klockan 6 imorse,är fortfarande inte speciellt trött konstigt nu,men har väl kommit in i andra andningen kanske =)

Kom fram till Uppsala 8.50,checkade in på hotellet efter diverse små problem som löste sig.Promenixade lika snabbt iväg till regionskontoret efetersom utbildningen började klockan 9.45

Började med kaffe och macka som inte var helt fel =)

Utbildningen var helt suverän,känner mej oerhört taggad vilket jag iofs gjort i flera dagar nu.

Var jag och Karin från Vemyra sen var det 11 stycken till från Bärby,Sirius,Klockbacka,Håkanstorp och Sävast

Ett mycket trevligt och roligt gäng blev det,vi har fått många skratt under dagen

Dom två utbildarna var oxå toppenbra,humor hade dom iaf =)

Effektiva som vi var så fick vi sluta 15.00 istället för 16.30 och imorgon ska vi fortsätta med skattningsdelen sen är det bara examinationsuppgiften kvar som jag och Karin även dom kommer fixa under morgondagen,sen på fredag skattar vi och skickar.Fort var det gjort! =)

När vi slutat så tog vi en shoppingrunda på stan,Karin visade mej sin favoritaffär och nu är jag in lööööv.

New Yorker heter den,helt suverän!

Finns så mycket snyggt och riktigt billiga priser,blev en del inhandlat =)

Sen åt vi pizza...hmmmm never again på det stället säger jag bara,en gorgonzola pizza som visade sig vara utan gorgonzola med ursäkten att det är för dyrt???!!!

Ja vad säger man.

Nu har jag iaf badat skumbad och ska lägga mej och sova så jag orkar med morgondagen.

Lägger iaf upp bilder från min shopping =)


Två toppar i längre modell+ett linne


Ännu en topp modell längre med resår+två par strumpbyxor/leggings...som jag letat orange färgade strumpbyxor!!! Äntligen!



Ett par  joggingbyxor och en  huvjacka.



Även här en en topp som är längre på sidorna.Glömde knäppa på de svarta byxorna jag oxå köpte!

Allt detta för den nätta summan av 1000 kronor!

Mer ska det inte behöva kosta,är supernöjd =)

Nej nu får ni ha en god natt,det ska jag ha här i min sköna hotellsäng innan jag ska frossa i hotellets frukostbuffè =P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards