Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Rubrik saknas

Av Gabriell - 24 april 2009 21:57

Har haft lite bloggtorka eller snarare haft en massa annat att göra så bloggen hamnade på "inte det viktigaste"listan.

Haft fullt upp med min examinationsuppgift idag,skulle vart ledig men vi bestämde oss för att göra klart den idag så jag får mitt intyg så fort som möjligt.

Uppgiften gick iaf strålande och jag känner mej mer än nöjd =)

Sen kom ju äntligen värmen hit till norrland,så skönt för jag har verkligen längtat efter sommaren.

Imorgon är jag ledig,då tänkte jag passa på att städa bron och bära ut dynorna till trädgårdsmöbeln så man kan sitta ute och ha det skönt.

Tänkte även städa och byta lite gardiner så ljuset kommer in.

Sen söndag jobbar jag på avdelningen igen och det ser jag fram emot,då ska vi laga lamm har en av brudarna bestämt så är bara att haka på=P

Är väl iofs jag som kommer få laga det men just matlagning är ju nåt jag både kan och älskar att göra så jag klagar inte =)

Det mesta känns roligt just nu och det har varit så ett bra tag,är så skönt att må såhär efter alla turer som varit de senaste åren.Allt känns stabilt och bra,är inget som stör =)

Önskar att alla kunde få må bra,önskar ingen att må dåligt men tyvär är det inget man kan styra över =(

Imorgon tänker jag även ta en fika på byn med Vea,var ett tag sedan nu och är kul att se annat än köksluckorna när man dricker kaffe =P

Nu ska jag och sötaste gullungen krypa ner i sängen och kolla på en rysar,mysigt värre.

Ha det underbart ni alla där ute!

 
 
Veronica

Veronica

25 april 2009 10:31

Meeeen...jag har ju skurat hela köket in och utvändigt =) Mina köksluckor är renare än konsums!! Hmm.. jag råkade städa så mycket att det ekar i köket! Så vi tar väl konsum då! =)

http://www.lortfot.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards