Direktlänk till inlägg 26 april 2009

La familia

Av Gabriell - 26 april 2009 19:41

Blev nyss beordrad att komma ut och knäppa kort på dottern när hon red.

Måste lägga ut lite bilder här på sötnosarna =)


Nathalie och Incredible Isac som han så vackert heter =)


Och favortien är helt klart att hoppa,iallafall för Nathalie.Isac är inte lika överens men han utvecklas =)



Här är då en bild på när Isac inte tyckte dom skulle hoppa utan istället öva på att bromsa =P


Sen kom Kazca gumman trampande mitt i banan och tyckte det belv lite för mycket bilder på Isac,hon är en linslus den där damen =)

Detta är radarparet,ungefär lika envisa bägge två men ack så söta =)

Sen min älskling Kazca igen där hon trivs bäst....bredvid sin höbal =P



Allas vår sötnöt Inka som helst vill springa runt runt tillsammans med hästarna och hoppa hinder hon oxå =)


Måste bara lägga upp en bild från Veronica oxå.

Hon måste definitivt ha Långseles sötaste fruktskål!


 
 
Ingen bild

Linda

28 april 2009 11:10

Är det din hotta hästbuss i bakgrunden som ni ska dra runt med på internationella tävlingar ;) Ett tips, lägg grovfodret i höhäck eller liknande så det kommer upp från marken. Lägger man direkt på backen så kan man få oönskad bakterietillväxt i maten med kolik eller fång som följd. Bara ett tips. Du har i alla fall fina små hästar. Fruktkatten var fin den med ;))

Ha en bra dag.
/ Linda

 
Ingen bild

Veronica

29 april 2009 00:56

Frukt katten var väl den snyggaste?? ha ha... Nej..men jag skulle vilja ta ett och annat med foder och vart man rider i morgon!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards