Alla inlägg under april 2009

Av Gabriell - 2 april 2009 20:02

Nu har jag äntligen städat överallt och det känns i kroppen.Har dödligt ont i nacken och axlarna,skulle behöva få massage igen så jag får väl boka in några tider för detta.

Önskar att jag hade ett bubbelbad,skulle vilja ligga där med ett gott glas rött vin och några stearinljus....suck

Får helt enkelt ta en dusch,krypa ner under täcket,ta med laptopen och ett glas vin dit istället.

Blir så blaskigt att ta med glaset in i duschen =P

Var ungefär hundra år sedan jag drack vin känns det som,men ikväll känner jag mej för första gången på länge sugen på ett glas =)

Så my friends,duschen kallar

Av Gabriell - 2 april 2009 08:52

Dagen ska ägnas åt att städa tänkte jag,efter allt slask ute har min kära hund dragit in  högar med grus och lera =(

Sen har jag en del tvätt att vika in i garderober,det absolut tråkigaste jag vet!

Återkommer i en paus

Av Gabriell - 1 april 2009 18:08

Det har jag faktiskt klarat mej från idag =)

Nathalie är piggare idag och gick nyss ut och red Isac en stund,hon ville ha lite luft och han har ju fått stå några dagar nu när hon varit sjuk.

När hon kommer in ska vi äta sen middag,hon har beställt kyckling med currysås och ris.Helt klart hennes favoriträtt =)

Såna här dagar när solen skiner och fåglarna kvittrar för fullt kan man inte annat än känna sig glad,längtar till sommaren är här.

Nej nu ska jag kolla till maten och vänta på kort från pinglan,ska bli kul och se hur snygg hon blev ;)

Ovido - Quiz & Flashcards