Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Provera

Av Gabriell - 10 mars 2009 08:22

 



Provera med smaken vattenmelon/tranbär är INTE god,den smakar som doftgranar luktar.Bläääk

Köpte två förpackningar igår,som tur var tog jag en jordgubb och den är mycket godare.

Har nyss ätit frukost och funderar nu på vad jag ska göra för vettigt idag.

Städa vore bra men tror jag tar det imorgon istället,är inte riktigt på humör för det idag.

Börjar jobba kl 15 idag,är skönt att jobba kvällar mycket trevligare än att börja 7 på morgonen för jag är absolut ingen morgontyp.

Nä dags för lite kaffe tror jag.....



Lycka är inte något färdiggjort. Det kommer från dina egna handlingar.

Kom ihåg att det kan vara en stor lycka att inte få sina drömmar uppfyllda.

Bedöm din framgång efter vad du var tvungen att ge upp för att få den.

Dela med dig av dina erfarenheter. Det är ett sätt att bli odödlig på.

En kärleksfull atmosfär i ditt hem är fundamentet för ditt liv.
Kom ihåg följande: Respekt för dig själv -Respekt för andra - Ansvar för dina handlingar.

Låt inte en liten diskussion ödelägga en god vänskap.

Och slutligen: När du förlorar, så glöm inte att lära dig något av det


 
 
Veronica

Veronica

10 mars 2009 10:53

Provera? Men vill du ha lite Nexium av mig ist? Ingen smak och funkar om man ska tro priset. 40 tabletter för 430 kr! =)

http://www.lortfot.bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

10 mars 2009 10:54

Kloka ord det där. Läste den fyra gånger för den var klart bäst jag läst på länge! =)

http://www.lortfot.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gabriell

10 mars 2009 11:16

Provera brukar funka ganska bra men den nya smaken var vedervärdig...usch och fy
Kanske ska hälla ut den i bilen istället så det luktar gott där =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards