Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Fika och planer

Av Gabriell - 13 mars 2009 14:07

Var idag och fikade på konsum med Vea innan jag skulle hämta dottern på skolan.

Det var trevligt med fika ute på byn som omväxling,vi satt och pratade om diverse trevliga och mindre trevliga saker.

Vi kom iallafall fram till att vi ska göra en resa till sommaren som kommer bli mycket intressant och det är något jag verkligen ser fram emot =)


Kvällen igår var även den väldigt trevlig och Oona är en person som jag varmt rekomenderar,hon var otroligt varm,glad,trevlig och rolig.

Det var en kväll med många skratt och mycket känslor i omlopp.

Jag är idag än mer fundersam över de funderingar jag har om framtiden,vet att jag är inne på rätt spår men behöver fundera lite mer ändå för den vägen har många avstickare.

Tiden får utvisa vad som händer,har endast tre månader på mej att bestämma men jag känner inom mej att det kommer blir bra =)

 
 
Jennie

Jennie

13 mars 2009 19:12

Nä men nu kan jag inte hålla mig längre, blir ju så sjukt nyfiken! Vad är det för funderingar du har? ;)

http://jenniep.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gabriell

13 mars 2009 19:16

Det ska jag tala om när jag själv är klar med funderingarna,vill fundera klart först.Men lovar att du den dagen ska få svar direkt =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards