Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Pengar och glamourmodeller

Av Gabriell - 28 mars 2009 19:07

Idag har jag både blivit köpt för 5 miljoner och traderat.

Inte för att jag behöver traderapengarna nu när jag är miljonär,men med tanke på hur snabb och flitig köparen är så lär dom 5 miljonerna hamna på mitt konto nån gång i nästa liv typ =P

Med andra ord så kan traderapengarna vara bra att ha tills dess =)

Har haft fullt upp med både modellfotografering och fotografering av mina säljobjekt,modellfotograferingen var roligast ;)

Tror jag ska byta bana och bli en ny Hugh Hefner med ett helt eget playboy mansion ,tror faktiskt jag besitter den talangen=)

Sen har jag ju den snyggaste modellen anställd hos mej redan så varför inte bara sätta igång,Kingboo fashion modell är årets häftigaste yrke men jag är kräsen och tar inte in vilka spöken som helst så om just DU är intresserad,skicka ett cv med en bild av dej själv ;)

 
 
Weronica

Weronica

28 mars 2009 19:32

jäkla skitunge drog ur nätverks kabeln ;-)

http://www.lortfot.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Weronica

28 mars 2009 19:34

Fan vad kul att du blivit miljonär. Och kul att det går så pass bra för Kingboos fashion =P Jag gläds med dig /puss

 
Ingen bild

Gabriell

28 mars 2009 19:53

Kan ju inte gå annat än bra när jag har en sån snygg modell anställd ;)

 
Ingen bild

Gabriell

28 mars 2009 19:53

han är väl fortfarande sur för att Natta åkte hem =P

 
Weronica

Weronica

29 mars 2009 00:42

jaaa. han sover ju nu. Men surnade till ordentligt gjorde han... :/

http://www.lortfot.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 3 februari 2010 08:56


     Tills jag blir frisk och till en massa andra roligheter! Är trött på att hosta nu,urk.Annars så planerar Anna och jag lite roligheter,bla en kurs som vi pratat om ett tag.Ska bli attans så skoj att göra något vettigt på fritiden =) Nu sk...

Av Gabriell - 2 februari 2010 12:25

Fortfarande sjuk men en massa att göra =( Håller för fullt på att jaga runt på två år gamla kvitton från agria eftersom det nu äntligen händer något i hästproblemet vi har. Tid för rättegång är spikad så jag måste in med alla kvitton på kostnader...

Av Gabriell - 1 februari 2010 22:53

Hmm nåt hände helt plötsligt.... En trevlig kväll slutade nyss med att allt inte känns så bra,vet inte vad det beror på men känner igen känslorna...fy jag gillar absolut inte bakslag! Kanske får skylla mej själv med det tempo jag haft ett tag,mås...

Av Gabriell - 1 februari 2010 15:05

Att vara sjuk innebär att vara uttråkad vilket resulterar i tidningsläsande och bloggande. Just sjuk kan människan vara på flera sätt! Läste just aftonbladet om att unga flickor säljer sig på nätet,vi pratat barn nu som är 11 år!! Vad har vuxna m...

Av Gabriell - 1 februari 2010 12:05

Ja att vägra bli sjuk fungerade ju alldeles strålande,eller inte! Ligger i sängen och tycker extremt synd om mej själv just nu med snuva hosta och huvuvdvärk.Det sjukaste av allt är att jag har dåligt samvete över att jag inte kan jobba idag,hur knäp...

Ovido - Quiz & Flashcards